Go Morgon

Då var det fredag och äntligen helg,.. men nu har det kanske blivit lite ändrade planer haha !! Det är jag och syrran som inte kan bestämma oss ritigt.. =) Ikväll skulle vi eventuellt på fest ju men de ser inte ut att bli det nu utan möligtvis att vi sticker till Göran och snackar skit o dricker lite öl med dem.. ! Chrille skulle ju också dit så det kan vara trevligt. Vi får se..

Morgondagen verkar också bli ändrad nu.. nu kanske vi inte ska vara barnvakter trots allt. Så vi får se vad lördagen bjuder på isåfall.. =)
Haha nu ringde precis mamma o moster och frågade om jag och tessan ville följa med till Ullared på söndag ??!!! Haaha det vore ju kul.. Så vi får se..


Nää nu har jag inte tid att sitta här längre.. måste göra mig iordning, har suttit här allt för länge nu ju...ska ju med bussen snart !!!!! bråttom nu..

Ha en bra dag =)
Kram kalas !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0