Äntligen helg!!

Då var det Fredag igen och jag och syrran fick gå upp extra tidigt idag för att vi skulle till malmö och in på banken för att fixa med lite, sen in på CMP där pappa jobbar för att fixa med lite papper !! När det var gjort åkte vi raka vägen hem till Trelleborg igen för att sticka in om Valen,skulle kolla på ngt nytt i klädväg till imorgon men jag hittade inget! så vi får se om det blir ngt imorgon kanske =) Känner för att unna mig något nytt !!
Sen var vi inne om på systemet för att handla drickat till  imorgon ju =)=)

Nu har vi precis städat över hela lägenheten, igen! känns som de är de ända man gör hehe... men blir fort skitigt ! usch tråkigt men de måste ju göras !!

Nu ikväll blir det nog bara en lugn kväll framför tv:n... vila upp oss inför morgondagen !! Varken jag eller syrran är helt krya just nu så... men skitsamma... ut ska vi imorgon !!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0